[itzul] BB: cazoleta

Pello_Goikoetxea a bildua donostia.org Pello_Goikoetxea a bildua donostia.org
Ast, Maiatza 26, 12:13:49, CEST 2005

Suhiltzailtzaileen kamioiek ere izaten dituzte horrelakoak, eta 'cesto'
ikusi ote dudan irudipena daukat. Nik saskia jarriko nuke.

             "Berasategi
             Zurutuza, Joxe
             M."                                                      Para
             <jmbera a bildua alava.net         "ItzuL" <itzul a bildua postaria.com>
             >                                                          cc
             Enviado por:
             itzul-bounces a bildua pos                                      Asunto
             taria.com                 RE: [itzul] BB: cazoleta

             26/05/2005 11:25

                Por favor,
                responda a
                   ItzuL