[itzul] Real Decreto Legislativo 339/1990

garbine mendizabal euskara a bildua ordizia.org
Or, Aza 11, 08:52:59, CET 2005

de 2 de marzo, por el que se aprueba el Texto articulado de la Ley sobre Trafico, Circulacion de Vehiculos a Motor y Seguridad Vial.

Ivap.org web orrian begiratu eta topatu dut:
"Martxoaren 2ko 339/1990 Errege Legegintza Dekretua.
Trafikoari, ibilgailu motordunen zirkulazioari eta bide-segurtasunari buruzko legearen testu atalkatua"
Baina, nik behar dudan zatia ez da berdina,
V. TITULUA
Arau-hausteak eta
zigorrak, zuhurtzia-neurriak
eta erantzukizuna
Lehenengo kapitulua. Arau-hausteak eta zigorrak
Arau-hausteak zerrendatzean, ez datoz bat gaztelerazkoak eta euskarazkoak.
Ba al duzue argibiderik?
Garbine