Fw: [itzul] Ley de punto final

Itzuliz itzuliz a bildua euskalnet.net
As, Aza 15, 08:52:13, CET 2005

Mila esker, Gotzon. Aritu nintzen Berrian bilatzen, baina ez nuen topatu. Izan ongi

Joxemari
  ----- Original Message -----
  From: Gotzon Egia
  To: ItzuL
  Sent: Tuesday, November 15, 2005 8:36 AM
  Subject: Re: Fw: [itzul] Ley de punto final

  > Inork, inoiz?

  Militarrek, burruntzalia kirtenetik ongi helduta izan duten bakoitzean,
  egindako basakeriak ordainik gabe geldi daitezen :-(

  Orain txantxak (?) bazter utzita: Txilen 2004an izan zen eztabaida
  luzearen inguruan, Berria-k «indultu lege» erabili izan zuen, gazteleraz
  Txilen bertan «Ley de Punto Final» deitu zutena esateko.

  Ikus, adibidez:
  http://tinyurl.com/9c2dl
  http://tinyurl.com/cxkyo

  Txileko legeaz erreferentziak gazteleraz:
  http://www.derechos.org/nizkor/chile/impu2.html

  --
  Gotzon Egia
  gegia a bildua gipuzkoa.net