[itzul] merkataritzako posta kontuak

Joxe Rojas - ARTEZ itzulpengintza joxe a bildua artez.net
Or, Aza 25, 08:16:09, CET 2005

Egun on!

F.D. hori "Franqueo en Destino" dela uste dut, baina B.O., idearik ez.
"Boletín Oficial" etortzen zait
burura, baina ez dauka zentzu handirik, ezta?

Zer den asmatzen baduzu, abisatu!

Joxe
Joxe Rojas
ARTEZ Euskara Zerbitzua
94 448 00 00 - www.artez.net

----- Original Message -----
From: "Agurtzane Mallona" <amallona a bildua euskal.deusto.es>
To: "ItzuL" <itzul a bildua postaria.com>
Sent: Thursday, November 24, 2005 12:09 PM
Subject: [itzul] merkataritzako posta kontuak

Eguerdi on guztioi:
Uste dut lelokeria bat galdetuko dudala eta mila bider ikusita edukiko
dudala etxera heltzen zaidan postan baina ez dakit zelan esan
euskaraz. Kontua da badudala halako merkataritzako erantzuna
emateko txartel bat eta gauza batzuk zer diren ez dakidala:

F.D. Autorización nº xxx
B.O. de Correos: xxxx

Apartado F.D. nº xxxx

Laguntzerik bai? Eskerrik asko aldez aurretik.

Agurtzane Mallona
Deustuko Unibertsitatea