[itzul] cafe con leche para todos

karlos_del_olmo a bildua donostia.org karlos_del_olmo a bildua donostia.org
As, Urr 4, 13:14:12, CEST 2005

Esnerik gabe, honela esan zuen behin Etxenikek Argiako elkarrizketa batean:

Etxenike: Lehen esan dut ez ditudala iragarpenak maite eta ez dut maite
jendaurrean ezkor agertzea, jarrera antzua delako. Ikusten ari naiz hainbat
estatutu aldatzea proposatzen ari direla, eta, lehen bezala,
orokortasunetik egiten direla proposamenok. Valentzia omen da orain
begiratu beharreko eredua... Garai batean euskaldunen eta katalanen
eskakizunak urardotzeko erabili nahi izan zen --kafea denontzat-- formula
hura da oraingo hau ere

Karlos del Olmo
karlos_del_olmo a bildua donostia.org
943424286