[itzul] S.A. / SA

Alberto Martinez de la Cuadra itzultz.zamudio a bildua bizkaia.org
Or, Urr 7, 13:51:45, CEST 2005

1.- S.A. / SA (Sozietate Anonimoa) laburtzapena edo sigla da?
Bestela esanda, S.A. edo SA idazten duzue?
Uste dut inoiz eztabaidatu dela Itzulisten, baina ez dut aurkitzen.
"IVAPeko estilo-liburua"n siglatzat hartzen da (SA).

2.- Sigla bada euskaraz (hala baldin bada), eta sozietatearen izena
erdaraz badago (erdaraz laburtzapen moduan agertzen da gehienetan), S.A.
aposizio moduan edo izenaren ataltzat hartzen duzue?
Bestela esanda, erdaraz bezala SA uzten duzue edo S.A. idazten duzue?

Alberto