ER: ER: [itzul] Bait dela-eta.

Juan Garzia Garmendia svrinsjg a bildua sv.ehu.es
Or, Urr 14, 10:05:42, CEST 2005

Tira: orain hego-mendebaldeko estandarrean nagusi den erabileran (tamalez)
automatikoki INTERPRETATZEN dira BAIT- perpausak "kausal"tzat. Horrek esan
nahi du, erabilera horretan, beste interpretazioek eskatzen dutela zeinek
bere marka aurretik, eta, zuzen diozunez, ZEREN erredundante GERTATZEN dela
(baina oso gomendagarria perpaus luze-konplexuetan.