[itzul] Hermanas Mercedarias de la Caridad

jon-agirre a bildua ej-gv.es jon-agirre a bildua ej-gv.es
As, Urr 25, 10:44:14, CEST 2005

Karitateko Alaba
Mesedetakoak

Zalantza sortzen dit mugagabe horrek: Mesedetakoak. Leioan bada ikastetxe
bat Ama Mesedeetako ikastetxea (Mercedarias). Bilbon badira Mesedeetako
kalea, kaia eta zubia (de la Merced). Hau da, euskaraz bietan plurala, nahiz
eta erdaraz plurala eta singularra erabili. Nik uste dut ez dela mugagabea,
ahozko sinkopa baten ondorioz txarto ulertutakoa baizik.

Bestalde bitxia da Alaba, Hermanas eta Ama nahaste erabiltzea, baina
horretaz ez daukat iritzirik.

Jon Agirre Garai
946075522