RE: [itzul] Intervención General de Armas y Explosivos

z-nikolas a bildua ej-gv.es z-nikolas a bildua ej-gv.es
As, Ira 13, 11:50:12, CEST 2005

"Ministerio de Interior"-en web orrian begiratu dut eta begira zer agertzen
den bertan:

"Sin perjuicio de otras licencias o autorizaciones de carácter preceptivo
que, en virtud de su competencia, corresponda otorgar a la Administración
General del Estado o a las Administraciones Autonómicas o Locales, las
personas naturales o jurídicas que pretendan instalar campos, galerías o
polígonos de tiro deberán solicitar la pertinente autorización para ello de
la Intervención Central de Armas y Explosivos de la Dirección General de la
Guardia Civil. "

Horren arabera, Guardia Zibilaren Zuzendaritza Orokorraren zerbitzu bat da
"Intervención Central de Armas y Explosivos". Horrenbestez, bi ondorio
ateratzen ditut nik:

1. Ez da General, Central baizik

2. Eta horrela jarriko nuke nik: Armen eta Lehergailuen kontrolerako Estatu
Administrazioaren zerbitzuak 1999ko otsailaren 10eko erabakiaren bidez
...baimena eman zion X elkarteari...

Ea zer deritzozun.