[itzul] Camas funcionantes

"Arbizu Barona, Víctor" varbizu a bildua cajavital.es
Ost, Abu 30, 12:42:31, CEST 2006

Egun on, Jon!

	Ohe funtzionalak balira, agian aipatu duzuena: erabilgarriak, baliagarriak...

	Behin uste dut "ohe egokitua" edo antzekoren bat itzuli genuela, baina kasu horretan adinekoentzat egokitutako oheak ziren, tresna bereziekin, etab.

	Agur bero bat,
                                                          Bittor Arbizu