[itzul] Zuzentzaile ortografikoarekin "arazoak"

jberriotxoa jberriotxoa a bildua euskalnet.net
Iga, Abe 3, 16:51:45, CET 2006

Aupa, Paul.
Hori gertatzen zaidanean, testu guztia hartu, kopiatu eta beste dokumentu
berri batean itsasten dut. Hori izaten da zuzentzeko modu bakarrak.

From: "Paúl Picado" <paulpicado a bildua yahoo.es>
To: "ItzuL" <itzul a bildua postaria.com>
Sent: Sunday, December 03, 2006 12:05 PM
Subject: Re: [itzul] Zuzentzaile ortografikoarekin "arazoak"

Gaizki azaldu dut...Gaztelerazko testu luze bat dut eta euskarara itzuli
behar dut. Orduan gaztelerazko testuari euskarazko zuzentzaile ortografikoa
pasatzerakoan mezu hori ateratzen zait, eta gero ez dago modurik testua
zuzentzeko...

Ea oraingoan...

Paúl Picado Moreno

LLama Gratis a cualquier PC del Mundo.