[itzul] laguntza bidezko ugalketa teknikak direla eta

Agurtzane Mallona amallona a bildua euskal.deusto.es
As, Abe 5, 12:49:40, CET 2006

Eguerdi on guztioi:
Hemen nabil goiko gaiaren inguruko artikulu bat itzultzen eta hitz
tekniko batzuk agertu zaizkit. Euskaltermen eta gainerako hiztegietan
bilatzen ahalegindu naiz, baita Googlen ere baina ezin dut irtenbiderik
aurkitu. Hona hemen testua gaztelaniaz:
"...las investigaciones deben llevarse a cabo con base en
un proyecto debidamente presentado y autorizado por
las autoridades sanitarias competentes [...] o del órgano
competente si se trata de otros proyectos de
investigación relacionados con la obtención, desarrollo y
utilización de líneas celulares de células troncales
embrionarias".
Beltzez agertzen den hori beharko nuke. Mila esker aldez
aurretik.

Agurtzane Mallona
Deustuko Unibertsitatea