[itzul] "Subject unknown" euskaraz?

Ana Morales ana_isa_morales a bildua yahoo.com
Or, Abe 8, 20:43:39, CET 2006

Zuk jakingo duzu zenbat leku/denbora daukazun edo noraino molda dezakezun esaldia, baina nik honelako zerbait proposatuko nuke:

"Ikus dezagun estatua hau. Ez dakigu nor irudikatzen duen (baina)..."

ana morales

3ARRANO <3arrano a bildua 3arrano.com> wrote: gegia a bildua gipuzkoa.net(e)k dio:

> Hala esango nuke:
>
> "Estatua hau, gai ezezagunekoa,...".

Kontua da Homer Simpsonen estatua bat dela, beraz "gai ezezagunekoa" ez
doakio oso ondo. Azkenean "Ezezagun baten estatua hau..." jarri dut,
baina ordezko on bat ematen badidazue aldatuko dut.

Any questions?  Get answers on any topic at Yahoo! Answers. Try it now.