[itzul] zuzentzaileak behar ditugu

JOSE MAYA AINARA a.maya a bildua clientes.euskaltel.es
Al, Abe 11, 11:34:17, CET 2006

Egunon, aspaldiko!

pena, baina orain lanean ari naiz Hondarribian, bertako arrantza munduko esamoldeak biltzeko eta lan hau datorren urteko maiatza bitarte daukat bukatzeko epea.

Eskerrik asko eta izan ongi
Ainara Maya
Irun

ile behar ditu, egun osoz.