[itzul] ItzuL Mezu-Bilduma, 31 bilduma, 10. zenbakia

ETXEBARRIA ETXEITA, Jose Andres jose.andres.etxebarria a bildua bizkaia.net
As, Abe 12, 08:49:37, CET 2006

Egun on, lagunok:

Hona, japoniarren inperiorako beste euskal bertsio bat: 'Eguzki atera berriaren inperioa'.

Jose Andrés

-----Mensaje original-----
De: itzul-bounces a bildua postaria.com [mailto:itzul-bounces a bildua postaria.com] En nombre de itzul-request a bildua postaria.com
Enviado el: martes, 12 de diciembre de 2006 8:24
Para: itzul a bildua postaria.com
Asunto: ItzuL Mezu-Bilduma, 31 bilduma, 10. zenbakia

ItzuL zerrendako mezuak bidali itzul a bildua postaria.com helbidera.

WEB bidez zerrendan izena emateko, edo zerrenda uzteko, joan helbide
honetara:

Posta elektronikoz nahi bada, bidali mezu bat 'help' hitza idatzita (kakotsik gabe), bai Gaia lerroan zein mezuan bertan, helbide
honetara:
	itzul-request a bildua postaria.com

Zerrenda kudeatzen duenarekin harremanetan jartzeko:
	itzul-owner a bildua postaria.com

Mezu honi erantzuten badiozu, mesedez, editatu Gaia (subject) lerroa. Horrelako mezuak sahiestuko dituzu: "Re: Contents of ItzuL digest...".

Gaurko gaiak:

   1. Re: Ortotipografia eta mugatua/mugagabea (Inaki Luzuriaga)
   2. Plan de Aceleración de los Ejes Estratégicos (Paúl Picado)
   3. Imperio del sol naciente (Laxaro Azkune)
   4. blowin' in the wind (miren)
   5. Re: blowin' in the wind (Giltza-I ñ igo Roque)
   6. Re: blowin' in the wind (Alfontso Mujika)
   7. Re: blowin' in the wind_ mila esker (miren)
   8. Re: Imperio del sol naciente (Kepa Diegez)
   9. Re: Imperio del sol naciente (Asier Sarasua)
  10. Re: Imperio del sol naciente (Asier Sarasua)
  11. Re: Imperio del sol naciente (Agurtzane Mallona)
  12. Re: blowin' in the wind (JOSE MAYA AINARA)
  13. Re: Imperio del sol naciente (txema)

Message: 1