[itzul] Sentimiento albiazul

"Arbizu Barona, Víctor" varbizu a bildua cajavital.es
Ost, Urt 18, 11:33:37, CET 2006

Kaixo lagunok!

	Berandu bada ere eta esandakoa guztia agian irakurri gabe, hor doa
gure iritzia 'albiazul' dela eta:

	1) Izenez bereiztu behar dira Gipuzkoa eta Arabako taldeak, eta hori
konpon daiteke bigarrenei "zuri-urdin" esanez, nolabaiteko bereizketa baita,
eta gainera dialektologiari behar duen errespetua eskainez. Toponimiarena
oso konplexua da, zeren hor sartzen dira maileguak, hibridoak, etab.

	2) Hasiera batean koloreari barik, jarraitzaileen izengoitia ezaguna
eta onartuari begira egin liteke: babazorro. Geroago Elhuyarren begiratu dut
eta horrela agertzen da.

	Agur bero bat.