[itzul] RE: "hutsune beltza"

"Arbizu Barona, Víctor" varbizu a bildua cajavital.es
Ost, Mar 8, 13:11:28, CET 2006

	Gotzon:

		Lehenengo eta behin eskerrik asko gaztelaniazko zalantzen
hiztegiari buruzko helbideagatik.

		Ez dakit, baina, "hutsune beltza" espazioari lotzen omen
zaio.

		Barka ausardia, baina Idazle horren falta adierazteko,
agian, hutsuneri lotzeko bidezkoagoa handia edo horrelako zerbait izango
litzateke: hutsune handia/itzela/nabaria...

		Iluntasuna, iluna...,gaineratu daiteke, baina agian balarrik
edo beste izen batekin erabiltzeko.