RE: [itzul] Suspensi ón - Interrupció n

jon-agirre a bildua ej-gv.es jon-agirre a bildua ej-gv.es
Al, Mar 20, 14:31:47, CET 2006

Nonbaiten ikusi dut, zerbitzua etetea (suspensión) eta zerbitzua geldiaraztea (interrupción). Uste dut geldiarazi aldi baterako eta behin-betiko egin litekeela, baina eten beti aldi baterako izaten da. Uste dut zenbat denborarako barik, zein ondoriorekin edo zein egoeratan egiten den dela bereizgarria.

Jon

-----Mensaje original-----
De: itzul-bounces a bildua postaria.com [mailto:itzul-bounces a bildua postaria.com]
Enviado el: lunes, 20 de marzo de 2006 13:43
Para: itzul
Asunto: [itzul] Suspensi ón - Interrupció n

Telefonia enpresa baten kontratua itzultzen ari naiz, eta bertan bereiztu
egiten dira "Suspensión del servicio" eta "Interrupción del servicio".
"Suspensión" aldi baterako izaten da eta "Interrupción" aldi baterako edo
betirako.

Kontua da ez dakidala nola bereiztu. Eten, baliogabetu, erabili dut baina ez
naiz erabat konforme geratu.

Aurretik eskerrak emanez.

Joseba Berriotxoa