RE: [itzul] puesta en común

EGUILUZ UGARRIZA, Jose Ramon jose.ramon.eguiluz a bildua bizkaia.net
Ost, Mar 29, 12:20:13, CEST 2006

Batzuetan badu beste adiera bat, latinezko "communicare" hitzarena, hau da, besteei ere jakinaraztea, erakustea, denon aurrean aurkeztea...

-----Mensaje original-----
De: itzul-bounces a bildua postaria.com [mailto:itzul-bounces a bildua postaria.com]En
nombre de LARRINAGA LARRAZABAL, ASIER
Enviado el: miércoles, 29 de marzo de 2006 12:15
Para: 'ItzuL'
Asunto: [itzul] puesta en común

	Zelan esan liteke euskaraz <<puesta en común>>? Prozesu baten fase
bat deskribatzeko izena behar dut. Esan nahi dut <<poner en común>>
adierazteko <<partekatu>> bururatu zaidala, baina ez dut ikusten
<<partekatze>> oso urrun doanik fase baten etiketa moduan, eta, edozelan
ere, ez du batere ondo deskribatzen fase horren muina.

Asier Larrinaga