[itzul] ja, ja, ja...

ximon ximon.iri a bildua euskalnet.net
As, Urr 3, 20:30:55, CEST 2006

e-posta erabiltzerakoan... edozein modutan, zer azaldu nahi izaten dudan...
batzutan ja, ja, ja... ji, ji, ji bestetan, eta inoiz jua, jua, jua...

hemendik aurrera kar, kar, kar ere egingo dut.

ximon

----- Original Message -----
From: "Iban Arantzabal" <iarantzabal a bildua goiena.com>
To: "ItzuL" <itzul a bildua postaria.com>
Sent: Tuesday, October 03, 2006 7:10 PM
Subject: Re: [itzul] ja, ja, ja...

El 2006, oct 02 , a las 11:47, Agurtzane Mallona escribió:

> Nik kar,kar,kar ikusi izan dut.

Nik, behintzat posta elektronikoz batzuk erabiltzen ditut:

- kar, kar, kar
- :-)
- ;-)
- ji, ji, ji (barre gaiztoagoa-edo)

Eta seguru norbaitek erabiltzen dituela gehiago. Ximonek eskatutako
bidetik eskaera berriz ere. Zelan egiten duzue barre e-posta
erabiltzerakoan?

Ez da inporta oso akademikoa ez bada ere. :-)

Eskerrik asko.

Iban =