[itzul] [SPAM] - Manateran emana - Email found in subject

Xan xanoth.eh a bildua wanadoo.fr
Ost, Urr 4, 19:41:32, CEST 2006

Errea Cleix Inma(e)k dio:
> ... uste dut manatera edo mainatera hori ganbela dela (Zilbetin, manxadera edo mantxadera), hau da, abereek (ardiek eta) jateko tokia.
> Zure hori ez dea izanen eguberriko kantaren bat, Jesusen jaiotzari buruz?
hori da, manatera edo abere-aska, edo (jateko-)aska,... etxalde bateko
behiek, urdeek edo ardiek, jateko "baliatzen" duten aska. Haur berezi
horrentzat haatik, komunzki, "krexa" erabiltzen dugu.
Xan Othaburu