[itzul] Euskalbar 1.6 ez dabil Firefox 2.0rekin

Asier Sarasua asarasua a bildua vitoria-gasteiz.org
Ost, Urr 25, 12:29:41, CEST 2006

Kudeaketa <kudeaketa a bildua ...> writes:

> Euskalbar 1.6 bertsioa ez dabil Firefox 2.0 egunerapenarekin. Zuoi ere berdin
gertatzen zaizue?
> Badakizue euskalbar bertsio bateragarria noizko egon daitekeen prest, edo
horretan ari diren behinik behin?

Euskalbar 1.7 bai ibiliko dela Firefox 2.0rekin. Duela aste pare bidali nizkion
hobekuntza batzuk Juanan Pereirari, orain berak gainbegiratu behar ditu, ordura
arte itxaron beharko duzue...

Presarik baduzue, bidalidazue mezu bat nire helbide partikularrera eta posta
elektronikoz bidaliko dizuet bertsio berria.

Asier.