[itzul] ER: semipeatonal

Juan Garzia Garmendia svrinsjg a bildua sv.ehu.es
Ost, Ira 20, 09:14:13, CEST 2006

Ez dakit egokiena den ala ez, baina, oker ez banago "erdi oinezkoen" aipatu dizu hor Asierrek, eta ez "erdi oinezko":

	oinezkoen(tzako) kalea
	erdi [oinezkoen(tzako) kalea]

Nahikoa trakets gertatzen dira halako joskerak, hala ere, oso behartuak.

Nik uste, non eta ez dugun mailegua bere horretan hartzen (kale peatonala/semipeatonala), erlatibozkoak baino ez du nahikoa naturaltasun. Bestela, ausartuz gero, berez egokiak lirateke honelatsukoak:

kale soilik oinezkoentzakoa
kale erdizka oinezkoentzakoa