[itzul] bi esaldi euskarara itzultzeko

Aixe, S. L. aixe a bildua ctv.es
Al, Api 2, 14:01:14, CEST 2007

> Baina... galdera egin duena ez al da itzulpen-zerbitzua?

Ez dakizkit gai honen nondik norakoak (gai honekin jaso dudan lehendabiziko
mezua baita, baina badirudi honen aurretik beste bizpahiru behintzat izan
direla), eta dudatan ibili naiz erantzun ala ez erantzun (itzulpenak
kobratzekoak baitira, jakina). Dena dela, orain-berriki horren gaineko
itzulpena egin dut, eta... ahalegin handirik egin gabe laguntzeko aukera
dugunean elkarri laguntzea guztion honerako izango delakoan, hona hemen nola
eman nituen bi zera horiek:

- Salto Hidroeléctrico
    Argindarra egiteko ur jauzia

- Central Hidroeléctrica Arkaka Zaldibia
    Arkakako zentral hidroelektrikoa (Zaldibia)

Dagokienak dagokien balioa aterako dietelakoan,

Xabier

Xabier Armendaritz
AIXE itzulpen eta zerbitzuak
Wellingtongo Dukearen kalea, 8, 1.a, 8. bulegoa
01010 Gasteiz

Tel.: (+34) 945 174 476
        (+34) 656 703 313
Faxa: (+34) 945 179 042