[itzul] Lan egiteko eskaintza apala

Alberto Garai euskalgintza a bildua euskalnet.net
Al, Api 2, 15:08:56, CEST 2007

Kaixo, Alberto Garai naiz, itzulpenak egiten dituen Euskalgintza enpresaren arduraduna. Azken egunotan lan izugarria heldu zaigu, alegia, hainbat tokitatik testuak itzultzeko eskatu digute. Guk oso azpiegitura murritza dugu, eta gainezka eginda gaude. Zuetako baten bat hilero testu batzuk egiteko prest al dago? Inor interesaturik badago, deitu nire telefonora: 605718859. Curriculuma bidali nahi baduzue, hau da gure helbidea: euskalgintza a bildua euskalnet.net

Itzulpenak gaztelaniatik euskara izaten dira. Testuak ez dira oso teknikoak, alegia, lexiko aldetik ez dute bestelako zailtasunik. Interesatuak hilean 15.000 hitz inguru egin beharko ditu. Gainontzeko datuak telefonoz emango ditut.

Ondo izan

Alberto