[itzul] Multiterm 2007ko datu baseak Worfasteko glosario zelanbihurtu

gegia a bildua gipuzkoa.net gegia a bildua gipuzkoa.net
Al, Abu 6, 08:20:19, CEST 2007

>  berriro nator nire (ohiko) galdera aspergarri horietako batekin, aurrekoetan erantzun didaten arima onberek (Gotzon Egiak, Karlos del Olmok, Txemak...) kasu egingo didatelakoan. Galdera hau da: zer egin behar dut Trados 2007ko Multiterm-en (hau da MultiTerm 7.5.0.444 delakoan) egindako datu base bat Wordfastek irakurtzeko moduko glosario bihurtzeko? TXTra bihurtuta ez dut ezer lortu, bidean eremu batzuk galdu direlako, besteak beste inportanteenak (terminoaren izena eta itzulpena, alegia).

Ez al duzu aukerarik Multiterm-eko datu basea CSV (comma-separated values) eran gordetzeko?

Era horretan gorde bazenezake, aski duzu gero Excel-ekin eta halako batekin zabaltzea, eta TXT gisa gordetzea (tabulazioz berezita).

--
Gotzon Egia
gegia a bildua gipuzkoa.net