[itzul] Re: [SPAM] - concejalía delegada - Emai l found in subject

Terminologia BITEZ LOGOS terminologia a bildua bitez.com
Ast, Abu 9, 16:34:14, CEST 2007

Ez zenuen hori eman, Inma.
Bi mila hiruko irailaren hamaseikoa da zure mezu hura eta irakurri nahi
duenak hementxe aurkituko du:
http://tinyurl.com/3dvzs9

Iñaki
BITEZ LOGOS