[itzul] Hego Amerikako hizkuntzak

miren miren_etxeberria a bildua yahoo.es
As, Abu 14, 12:48:21, CEST 2007

Egun on, hor zaudetenoi.

Pare bat aldiz saiatu naiz mezu hau zerrendara bidaltzen baina ez dakit
zergatik ez den heltzen. Ea, oraingoan...

Hego Amerikako hizkuntzei buruzko testu bat ari naiz itzultzen. Bertan 155
hizkuntza izen agertzen dira, gehienak zeharo ezezagunak, tartean batzuk
dagoeneko hizkuntza hilak. Jakin nahi nuke euskaraz gai honi buruz lanik
egin ote den. Orain artean "Munduko hizkuntzei buruzko txostena" aurkitu
dut; ezagutzen al duzue besterik?

Aurrez mila esker,

Miren

LLama Gratis a cualquier PC del Mundo.