[itzul] Hego Amerikako hizkuntzak

Arkaitz Zubiaga arkaitz a bildua berritxarrak.net
As, Abu 14, 13:03:12, CEST 2007

miren(e)k dio:
> Hego Amerikako hizkuntzei buruzko testu bat ari naiz itzultzen. Bertan 155
> hizkuntza izen agertzen dira, gehienak zeharo ezezagunak, tartean batzuk
> dagoeneko hizkuntza hilak. Jakin nahi nuke euskaraz gai honi buruz lanik
> egin ote den. Orain artean "Munduko hizkuntzei buruzko txostena" aurkitu
> dut; ezagutzen al duzue besterik?

Zuk esaten duzun txostena suposatzen dot hauxe dela:
http://dialnet.unirioja.es/servlet/articulo?codigo=1282075&orden=60491&info=link

Horrez gain, Euskaltzaindiaren 53. araua (baina goikoak hau ere oinarri
hartzen du):
http://www.euskaltzaindia.net/arauak/dok/Araua_0053.pdf

Lehena nahiko garatua dago. Dena dela, badakit asko eta asko falta
direla... ez dut uste horren inguruan gehiago egin denik.