[itzul] Hego Amerikako hizkuntzak

Arkaitz Zubiaga arkaitz a bildua berritxarrak.net
Ast, Abu 16, 11:38:21, CEST 2007

Plazaberri agerkari digitalaren bitartez jakiten dut nik [1]. Baduzu
posta-e bitartez jasotzeko aukera ere, hala nahi izanez gero. RSS jario
bat falta...

[1] http://www.euskaltzaindia.net/plazaberri/

jon-agirre a bildua ej-gv.es(e)k dio: