[itzul] Hego Amerikako hizkuntzak

jon-agirre a bildua ej-gv.es jon-agirre a bildua ej-gv.es
Ast, Abu 16, 10:43:45, CEST 2007

Alfontsok: "Euskaltzaindiak munduko estatuen araua eguneratu berri du..."

Badago modurik, Euskaltzaindiaren aktak irakurri gabe, arau zaharrak eguneratu edo osatu dituztela jakiteko?

Jon Agirre

-----Mensaje original-----
De: itzul-bounces a bildua postaria.com [mailto:itzul-bounces a bildua postaria.com] En nombre de Alfontso Mujika
Enviado el: martes, 14 de agosto de 2007 13:19
Para: ItzuL
Asunto: Re: [itzul] Hego Amerikako hizkuntzak

Begira ezazu helbide honetan:

http://www.uztaro.com/berria/fitxategiak%5Cuztaro54%5C2_Uranga.pdf
, eta hainbat
hizkuntza ofizial berri sartu ditu (arauaren bertsio zaharrean falta
zirenak), baina Hego Amerikakoetan ez da ia aldaketarik izan. Dena den,
horiek ere ikusi nahi badituzu, hemen begiratu:
http://www.euskaltzaindia.net/arauak/dok/Araua_0038.pdf

Alfontso Mujika
Elhuyar Hizkuntza Zerbitzuak

miren(e)k dio: