[itzul] Laguntza pixka bat Tradosekin oin-oharrak itzultzeko

jone urdinaran urdinaran a bildua yahoo.com
As, Abe 4, 12:57:35, CET 2007

Egun on,
Testu bat itzultzen ari naiz Tradosekin, eta oin-ohar mordoa ditu.
Ez dakit nola egiten den oin-oharrak itzultzeko.
Saiatu naiz, eta halako batean errorea eman dit, itzulpen unitatea hasteko marka ezabatuta zegoela azaldu baitzait.
Ba al dakizue zein den biderik egokiena oin-oharrak itzultzeko?
Moztu behar al da lauki urdineko jatorrizko testuan dagoen oin-oharraren zenbakitxoa  eta itzulpenerako lauki horian itsatsi?
Benetan, eskertuko nuke laguntza pixka bat, ze zoratzen ari naiz eta ez daki nora jo
Eskerrik asko aldez aurretik

Be a better friend, newshound, and
know-it-all with Yahoo! Mobile.  Try it now.  http://mobile.yahoo.com/;_ylt=Ahu06i62sR8HDtDypao8Wcj9tAcJ