[itzul] Es...pera

Ainhoa Caballero a_c_hualde a bildua yahoo.es
Ost, Abe 5, 20:12:02, CET 2007

Zubia lanean emango duen bakarra al naiz?
  Espero hala ez izatea, zuen laguntza behar dut-eta.

  Olerki-liburu polit bat ari naiz itzultzen. Eta hara zer nolako korapiloa topatu dudan "Espera" izeneko olerkian.
  "El anciano espera la muerte...
  El mar al río espera..."
  Gisa horretako 50 bat esaldiz osaturik dago. Azken lerroan... Hauxe dio:
  "Blanco por dentro
  Verde por fuera
  Si quieres que te lo diga
  es...pera"

  Olerkia biribiltzeko modu bikaina, jakina... parre bi bota ditut horren kontura. Gero, gerokoak.

  Bururatzen al zaizue unitate horren baliokide izan daitekeen euskal esamolderik, abestirik edo antzekorik?

  Esku edo udareren bat botako didazuelakoan,
  esker anitz aurrez,

  Ainhoa Caballero Hualde

¿Chef por primera vez? - Sé un mejor Cocinillas.
Entra en Yahoo! Respuestas.