[itzul] pdf aurrekontuak

Xan xanoth.eh a bildua wanadoo.fr
Ast, Ots 15, 19:21:07, CET 2007

Ana Martin(e)k dio:
> Beharbada ez dauka erantzunik, baina, nola egiten dituzue irudi hutsa
> diren lanen aurrekontuak?
> Bezeroak pdf-an bidali zuen, irudia da eta ezin da testu bihurtu,...
Horretarako KPDF software librea erabiltzen dut. PDF dokumentuak
irakurtzeaz gain, hori baimentzen du, karaktere kopurua emanez; gero
testuan kolatuz lantzeko. Irudi baten kasuan, posible da pdf dokumentuan
irudiaren "moztea" eta irudi bezala sortzea, .jpg formatuan adibidez.
OpenOffice software librea erabiliz, pdf dokumentuak egin ditzakezu, eta
zure bezeroari bidali.
Xan Othaburu