[itzul] piririka

Xabier Mendiguren xmendiguren a bildua elkarlanean.com
Ast, Uzt 26, 09:51:59, CEST 2007

Hitz normala da niretzat, baina aldaera fonetiko asko dituena.
Horietako batzuk baizik ez daude jasota hiztegietan: firurikan
(Elhuyar), pirrilaka (3000). Horiez gain entzun ditudan batzuk:
pirritaka, pirurika, pirrilka... Eta izango dira nik entzun gabekoak
ere. Ez dakit zein izan daitekeen gomendatzeko forma batua.

X.