[itzul] Markak eta modeloak

"Arbizu Barona, Víctor" varbizu a bildua cajavital.es
As, Eka 12, 10:00:10, CEST 2007

Egun on, lagunok!

	Zalantza bat sortu zaigu itzulpen bat erdaratik euskarara egitean,  auto batzuen markaz gain modelo ere azaltzen denean. Esaterako,

	Wolkswagen Escarabajo

	Citroën ID-19 Tiburón

	Inoiz uste dut aipatu dela jatorriko hizkuntzara jo behar dela, esaterako, 'Wolkswagen Beetle', baina bigarrerako Googlen ez dut aurkitu "Citroën Requin'. Dagokion euskal izena erroturik ez dagoenean (hala uste dut), utz liteke bitarteko hizkuntzaren forma edo nola jokatu behar dugu?

	Aldez aurretik eskerrik asko,
                                                                        Bittor Arbizu