[itzul] hitz batekin arazoak

Ander Altuna zuzentzailea a bildua ueu.org
Ast, Mar 15, 10:12:21, CET 2007

Argitaratu berri dugun /Amatasuna eta aitatasuna. Proposamen berriak
<http://www.buruxkak.org/liburuak/241/amatasuna_eta_aitatasuna__proposamen_berriak.html>/
liburuan honelakoak erabiltzen dira: "sexu-praktika ugalkorrak" eta
"sexu-praktika ez ugalkorrak"; "ugalketara bideratutako sexualitatea"
eta "praktika ez ugalkorretara bideratutako sexualitatea". Beharbada
horrek balio ahal dizu zerbait asmatzeko.

Josebe Etxebarria(e)k dio:

--
Ander Altuna Gabiola
Udako Euskal Unibertsitatea