[itzul] itzulpen memoriak berriro

karlos_del_olmo a bildua donostia.org karlos_del_olmo a bildua donostia.org
Ost, Maiatza 2, 07:31:41, CEST 2007

Karlos del Olmo
karlos_del_olmo a bildua donostia.org
943424286

             Ana Morales
             <ana_isa_morales@
             yahoo.com>                                               Para
             Enviado por:              ItzuL <itzul a bildua postaria.com>
             itzul-bounces a bildua pos                                          cc
             taria.com
                                                                    Asunto
                                       Re: [itzul] itzulpen memoriak
             27/04/2007 16:19          berriro

                Por favor,
                responda a
                   ItzuL
             <itzul a bildua postaria.c
                    om>

> a) Proiektu bakoitzak bere memoria = memorien abantailak behar bezala ez
aprobetxatzea.

Memoria handia lanerako erabiliz gero, unitateak "berotan" editatu eta
zuzentzeko aukera. Memoria handia kontsultarako baino ez bada, ezin editatu
eta aldatu daitezke, beraz, itzultzen amaitu ostean gero editatu behar
(hartarako betarik --eta bururik-- izanez gero).

> Ez dut ulertzen bide honek ze onura dakarren memoria txikien aldean
denbora edo eraginkortasunari dagokionez (esan nahi dut, dokumentua
analizatzeak eta memoria txiki berri bat sortzeak  gehien-gehienez 50
segundu inguru eskatzen du...). Baina, batez ere, ez dut ikusten horrek
zelan saihesten duen memoria zikintzearen arazoa. Dokumentua zuzenean
itzultzen badut memoria handiarekin, nahiz eta gero memoria horren kopia
bat egin, izen berri bat ipini eta azken dokumentua horra garbitu, hor
egongo dira tarteko unitategorrotagarri guztiak gordeta. Ala ez?
Txarto ulertu dizut?

Lanean hasteaz batera, memoria nagusiaren kopia eginez gero, kopia horrekin
lan egingo duzu (ez memoria nagusiarekin: memoriapartikularra arinago zure
ordenadorean, sare arazorik ez...). Lan egiterakoan, zeure memoriara edozer
sartuta ere, bitarteko urratsak ez dira pasako benetako memoria nagusira.
Garbitu lana, ordea, memoria nagusian egiten da, zuzenketa eta orrazketa
guztiak egindakoan, beraz, ontzat jotako azken unitateak besterik ez
zaizkio erantsen.

Baina zenbat buru, hainbat aburu.