[itzul] Mezuak galdu

jon-agirre a bildua ej-gv.es jon-agirre a bildua ej-gv.es
Ast, Maiatza 10, 13:15:16, CEST 2007

Eskerrik asko, Veronica, Joxe Mari eta Xabier. Izan ere, errusieraz dagoelako ez bide da geratu postarian artxibatuta.

-----Mensaje original-----
De: itzul-bounces a bildua postaria.com [mailto:itzul-bounces a bildua postaria.com] En nombre de jon-agirre a bildua ej-gv.es
Enviado el: jueves, 10 de mayo de 2007 11:55
Para: itzul a bildua postaria.com
Asunto: [itzul] Mezuak galdu

Larunbatean, maiatzak 5, "El vuelo del moscardón" gaia agertu zen eta hainbeste erantzun izan zituen: hiru baino gehiago. Baina postarian hiru baino ez dira ageri. Hauek:

5 May 13:07              Josebe Etxebarria

5 May 16:29              Kixmi

5 May 17:48              Marta Aguirre

Beste baten bila nabil eta ezin dut aurkitu. Laguntzerik bai? Uste dut Joxe Marirena zela, errusierazko aipamena zekarrena.

Eskerrik asko,

Jon Agirre