[itzul] FW: Itzultzaileren bat balego

oihana lertxundi egurbide oihanalertxundi a bildua hotmail.com
Ast, Maiatza 24, 21:09:29, CEST 2007

Gabon,

lagun batek laguntza eskatu dit tesi bat itzultzeko, baina nik une honetan
ezin dut eta hona ekartzea besterik ez zait okurritu.

Hona hemen informazioa, erositako prezioan:

>Apa Oihana,
>telefonoz esan bezala, hor doakizu Andoni Eizagirreren zenbakixa: 646636833
>Berba bitan:
>-Tesia itzulikatu nahi luke euskaratik gaztelerara
>-Gaia: zientziaren inguruko politikak, teknologia berrien gaineko
>ezagutza..
>-Uztailaren 9rako eskuan izan beharko luke.
>-330 orri, hor nonbait
>beti ere 1000xkr!
>iñaki

Inori interesatzen bazaio, dei egin diezaiola edo gorago aipatu den Andoni
Eizagirreri zuzenean.

Eskerrik asko!

Oihana

Acepta el reto MSN Premium: Correos más divertidos con fotos y textos
increíbles en MSN Premium. Descárgalo y pruébalo 2 meses gratis.
http://join.msn.com?XAPID=1697&DI=1055&HL=Footer_mailsenviados_correosmasdivertidos