[itzul] zona de cabecera

Asier Sarasua asarasua a bildua vitoria-gasteiz.org
Ost, Maiatza 30, 23:44:28, CEST 2007

Josu Etxeberria <josuetxeberria a bildua ...> writes:

> Ondoko esaldi hau daukat:
> nexo de unión entre núcleos de población de visones asentados en zonas de
> cabecera
>
> Norbaitek zehazki zer den ba al daki? Nire hitzekin eman nahi dut, baina ez
> dakit zer jarri
> Milesker laguntzagatik

Ur-ipurtatsa ibaietan bizi da gehien bat, "zona de cabecera" ibaiari dagokio.
"Curso alto del río"-ren parekoa-edo izan daiteke.

Elhuyarrek "goi-ibar" dio, Hirumilak "ibaiburu" dio.

ZT Corpusean "ibaiburu" behin agertzen da, "goi-ibar" ezta hori ere.