[itzul] Euskalbar

Bittor Hidalgo bittorhidalgo a bildua wanadoo.es
Lar, Urr 27, 09:41:24, CEST 2007

Itxaron dut egun batzuetan ea beste inork galdetzen zuen, baina ezean, nik egingi dut.

Behin eta berriro saiatu naiz Euskalbar berria instalatzen eta lehengoarekin segitzen dut nonbait. Ez dakit zer egiten dudan gaizki. Saiatu naiz iritzia ematen ere. Ezin. Beti instalazio horri berdintsuetara itzultzen naute eta instalatzeko eskatu eta gero, beti itxuraz bertsio zaharreraekin segitzen dut. Bada misteriorik ala ezintasun idiotikoa baina ez da?

Inork laguntzerik balu, eskertuko nioke.

Ondo izan

Bittor

Bittor Hidalgo Eizagirre /Victor/
k/ Intxaurrondo, 54, 4. A
20015 Donostia (Euskal Herria)
(Espainia gainezarpenez)
Tfnoa eta faxa: 943-273748 // 655728290
posta-e: bittorhidalgo a bildua euskalnet.net