[itzul] multiculturalidad eta multiculturalismo

Agurtzane Mallona Legarreta agurmallona a bildua hotmail.com
As, Urr 30, 13:20:40, CET 2007

Eguerdi on denoi:
Gosetuta egoteko sasoi badugu, baina bazkaltzera joan aurretik galdera bat egin nahi nizueke. Hezkuntzako testu batean goiko bi termino horiek ageri zaizkit eta bien definizioa ematen dute.
Multiculturalidad: Reconocer
la existencia, el valor y la autonomía de las distintas culturas existentes.
Multiculturalismo: Aceptar
totalmente la diversidad cultural (igualdad, diferencia e interacción
positiva).

Kontua da ni "kulturaniztasun" hitzetik abiatu naizela orain arte bietako bat agertu zaidanean, baina orain biak batera ageri zaizkidanean, konturatu naiz ezin dudala horrela egin. Ez zen nire asmoa, bere gordinean, gaztelaniazko hitzak hartzea, baina ikusten dut bide horretatik jo beharko dudala. Zelan ikusten duzue zuek. Eskerrik asko denagatik.

Agurtzane Mallona
Deustuko Unibertsitatea