[itzul] A mano alzada

Terminologia BITEZ LOGOS terminologia a bildua bitez.com
Ost, Ira 5, 17:47:43, CEST 2007

Euskeraz nola esan/idatzi behar den asmatuta
baino, hik esku hutsez "kanpaia jotzen" eta eskua
altxatuta "cara al sol" kantatzen nola ikasi huen
kontatzen badiguk, agian pozikago utzi dituk zerrendakide guztiak.
Edo beharbada, interesgarriagoa gertatuko zaiek,
denei, nik kontatzen bazieat zer beste bi gauza
dakizkian egiten "esku hutsez" eta "eskua altxatuta".

Hire "biyotzeko" lehengusuak