[itzul] eyelinar

oihana lertxundi egurbide oihanalertxundi a bildua hotmail.com
Ast, Ira 6, 13:12:05, CEST 2007

Kaixo, Joxemari

Niri ere iruditzen zait eye-liner izango dela. Eye-liner delako pintzela betazala pintatzeko erabiltzen da, justu-justu betileen gainetik. Hortaz, pintzelaz margotzen den linea mikropigmentazioz margotzea litzateke.

Nik neuk bere horretan utziko nuke (ondo idatzita). oihana> Date: Thu, 6 Sep 2007 12:48:55 +0200> From: itzuliz a bildua euskalnet.net> To: itzul a bildua postaria.com> Subject: [itzul] eyelinar> > Kaixo: estetika-terminoa da, nonbait. Ba al dakizue nola eman?> > Micropigmentación:> -Prueba de alergia> - Cejas, labio o eyelinar> > Mila esker aldez aurretik> > Joxemari
Prueba algunos de los nuevos servicios en línea que te ofrece Windows Live Ideas: tan nuevos que ni siquiera se han publicado oficialmente todavía.
http://ideas.live.com