[itzul] APPCC

Gotzon Egia gegia a bildua gipuzkoa.net
Ost, Ira 12, 13:34:18, CEST 2007

Gazteleraz «APPCC (análisis de peligros y puntos de control críticos)»
prozedura erabiltzen da, jakien alorrean. Honela aurkitu dut definizioa:

«APPCC es una herramienta que sistemáticamente identifica, evalúa y
controla los peligros (potenciales) que son significativos para la
seguridad de los alimentos.»

Ingelesez «Hazard Analysis and Critical Control Points (HACCP)» esaten
diote.

Hezkuntza Sailaren dokumentu batean «AAKPK sistema (Arriskuen Azterketa
horrekin, ez ote lukeen «larri» behar. Zer diozue?

--
Gotzon Egia
gegia a bildua gipuzkoa.net