[itzul] le coeur n'y est plus

anaisabel.morales a bildua ehu.es anaisabel.morales a bildua ehu.es
Ast, Api 3, 12:30:29, CEST 2008

Nik esango nuke "plus" horrek adierazten duela "jada" ez duzula gogorik (ordura arte bai), hau da, galdu egin duzula animoa, motibazioa edo gogoa.

Jakina, testuingurua lagungarria litzateke.
ana

Ana I. Morales
Itzultzaile-interpretea
UPV/EHU