[itzul] (gairik gabea)

Eneko Gotzon enekogotzon a bildua gmail.com
Ast, Api 3, 23:04:20, CEST 2008

On Apr 3, 2008, at 10:51 AM, jon-agirre a bildua ej-gv.es wrote:
> Zer esan nahi du "euskaldungo" hitzak esaldi honetan?

"Bostak bat" hiztegiaren arabera: euskaldunek orokorki osatzen duten
giza multzoa.

Nik, apaltasunez, ez dut adierazpena akastuntzat irizten.

[Arrazoi hauengatik, jarduera arauemaile azkarra bizi izan du
Euskaltzaindiak, betiere euskaldungoaren hizkuntza batasuna eta
eguneratzea gidatuz, 1968tik hona, batez ere].