[itzul] Por el río Nervión? /

Garikoitz Etxebarria garikoitz.etxebarria a bildua uribekosta.org
Ost, Api 30, 12:50:33, CEST 2008

Ez gabilz    esaten non   jaiotzen dan,  Nerbioi ibaia   noraino doan,
Urbi raino bakarrik, bide batez   hori ere bereiztu egin behar da, baina
hemen ardatza da Bilboko errekaren   izen jatorrizkoa.

Abesti hori    tradizio oker baten ganean   sortuta dago.
Zure aita Nerboi errekan bainatzeko Basauriraino  joan behar dau,
Urbitik gora.
Soloarteko kanpo-futbol inguruan.

Basauriko  toponimoari buruzko liburuan ere agerzten   da. Sarrera
interesgarria dauka. Labayruk  argitaratuta

Lope Garcia  de Salazarren kronika baten, atzo goizekoa,
San Anton Elizaren  inguruan, izokin batzun inguruan, liskara  bat sortu
zan, eta kontua  garbitu zan balezta tiroz,
garbitu ere.
Kronika horretan "Ibaizabal"  aipatzen da.

http://www.musikametak.com/sites/ordorika/hitzak/MEMOeusk.htm

http://www.bizkaia.net/kultura/euskara/ibaizabal/ibaizabal.asp?Tem_Codigo=292

Garikoitz

--
Uribe Kostako Zerbitzu Mankomunitatea

Euskera Zerbitzua
Garikoitz Etxebarria
euskera a bildua uribekosta.org

Gatzarrine 2

48600 Sopelana Bizkaia
? 946762674

LEGEZKO OHARRA / AVISO LEGAL / LEGAL ADVICE
Mezu honek isilpeko informazioa gorde dezake, edo jabea duena, edota legez babestuta dagoena. Zuri zuzendua ez bada, bidali duenari esan eta ezabatu, inori berbidali edo gorde gabe, legeak debekatzen duelako mezuak erabiltzea baimenik gabe.

Este mensaje puede contener información confidencial, en propiedad o legalmente protegida. Si usted no es el destinatario, le rogamos lo comunique al remitente y proceda a borrarlo, sin reenviarlo ni conservarlo, ya que su uso no autorizado está prohibido legalmente.

This message may contain confidential, proprietary or legally privileged information. If you are not the intended recipient of this message, please notify it to the sender and delete without resending or backing it, as it is legally prohibited.