[itzul] UbuntU-rako itzulpen-softwarea??

Arkaitz Basterra ARKAILARGI a bildua terra.es
Or, Abu 1, 11:44:27, CEST 2008

Egun on, neure PC-an UbuntU instalatzear nengoela, Trados-ek Linuxen ez duela funtzionatzen deskubritu dut, antza Microsoft .NET eta ez besterik erabiltzen duelako. Jakin dut OmegaT izenekoa badagoela, baina zeintzuk dira horren bateragarrirtasunak? Zer nolako fitxategiak sortzen ditu (tmx, bak...)?? Badago Tradosekin bateragarria eta Linuxen erabiltzeko modukoa den itzulpen softwarerik?